A kompozíció általános értelmezés szerint a kapitalizmusra utal: a néző úgy érzi, a gyerek örömmel úszik a pénz felé.
Egy hét, vagy kettő. Ennyit ültem otthon, amíg az első sort le mertem/tudtam írni.
Charlie Watts kamaszkorában jazzrajongó volt.
Az Everly Brothers bekerült a Rock and Roll hírességek Csarnokába, és a Country Hírességek Csarnokába is.
Aztán a művész visszacammog a színpadra, folytatja a parádés show-t, egészen fél tizenegyig. Azért a súgógépet felfedezem, de ki a fene emlékszik ennyi szám szövegére?
Merthogy megújult a Hiperkarma. Bérczesi Robi be is mutatja, hogy kik ülnek föl most a zenevonat hullámvasútjára, és melyik bandatag mit gondol az energiákról, együttműködésről.
Nagy érdeklődéssel várja, hiszen ezt a produkciót Várdai István csellista és a győri balett művészei Bach, nem balettre komponált zeneműveiből állították össze.
Egy-egy kikacsintás kivételével nézzük a jelent, hol van most, merre tart, mi is az ő stílusának a hatása, a jövője.