A két teljesen ellentétes zsánerben utazó előadó Sisi és Hundred Sins idén úgy döntöttek, hogy fittyet hánynak a konvenciókra, és összeállnak egy grandiózus eseményen, a Budapest Parkban július 25-én számos díszvendéggel és páratlan látványvilágú műsorral megspékelve. Míg Hundred Sins az estén életre kelti szinte wagneri komolysággal kihozott ’OPERA’ lemezének koncepcióját, addig Sisi a ’SISTAHOOD’ hiphop-elektronikus albumával a Bohémélet könnyed és fanyar filozófiáját viszi színre.
A Budapest Park öt évvel ezelőtt, Szabó Balázzsal közösen szervezte meg először a nagytánctéren a szórakozóhely történetének első táncházát. Még őket is meglepte, mekkora sikert aratott az élőzenés mulatság, amelynek különlegessége, hogy teljesen kezdőket is pillanatok alatt képes beszippantani. Pedig ha jobban belegondolunk, a mai magyar mainstream popzenét is alapjaiban határozza meg a népzene. A most debütáló (a Park lead ügynöksége, az Abstract. által készített) kisfilmben Berecz István táncművész-koreográfus fejtegeti a titkot, hogy mitől egyre menőbb táncházba járni.
Az aurevoir. zenekartól megszokott, hogy a saját szerzemények mellett olykor versmegzenésítéshez vagy népdalfeldolgozáshoz nyúlnak. A Héjanász című új dalukhoz egy erdélyi népdal adta az alapokat, ami egyébként egy régi “táncházas sláger”. Az áprilisban megjelent skate-punk ihletésű ‘pontnem’ után ismét visszatértek az aurevoir.-ra jellemző hangzáshoz.